טרנדים בחדרי תינוקות וילדים

5 טרנדים בעיצוב חדרי ילדים ותינוקות שהיו ב2019 והלוואי ויישארו ב2020

סביר להניח שכל תינוק חדש שהגיח לעולם בשנה האחרונה היה שמח לחדר מעוצב, מפנק וקסום .יותר סביר להניח שגם אמא שלו שואפת לאחד כזה. ואכן,  שנת 2019 הייתה עמוסה בטרנדים היסטריים לעיצוב חדרי תינוקות וילדים. טרנדים בחדרי תינוקות וילדים באים והולכים ,בדיוק כמו בכל תחום העיצוב והלייף סטייל. אנחנו פה להביא את הטרנדים החמים של השנה שאוטוטו חולפת ומייחלים שיישארו גם בשנה הבאה…

חדרי ילדים בסגנון נורדי

אין ספק שהסגנון הנורדי המגיע אלינו מצפון אירופה נוגע בכל תחומי העיצוב ולא פסח על אף חלל בבית. וכאשר הבית שלנו מעוצב בסגנון הזה , כנראה שנרצה להמשיך את אותו הקו גם בחדר הילדים. הטרנד שסחף את כולם מציג ניקיון בסגנון העיצוב. הוא מתאפיין במינימליזם, חיבור לטבע ולחומרים טבעיים, משדר איזו הרמוניה בשילוב הצבעים שחור, לבן, אפור, ורוד בייבי, בז'- צבעוניות נקיה המתאפיינת ברוגע ושלווה ומשלבת ניגודיות בין צבעים כהים לבהירים.. אנחנו בטוחות שהטרנד הזה כאן כדי להישאר לעוד הרבה זמן… 

ריהוט ואקססוריז מחומרים טבעיים

בהמשך לטרנד הטבעי הפוקד את כל תחומי חיינו, גם בתחום העיצוב אנחנו מעדיפים להשתמש בכמה שיותר חומרים טבעיים . מלבד כל היתרונות שמספק הטרנד העולמי הזה וחלק מהרצון להשתלב בעולם של מחזור, שמירה על איכות הסביבה, ובריאות נוסיף על כך את כל היופי בחומרים אלו ובאמת נשתגע…

אם מפעם הריהוט והאקססוריז שהיו בחדרי הילדים היו כבדים, סינטטיים ויוצרים מראה מלאכותי ומתאמץ, הרי שהיום אפשר למצוא רהיטים ופרטי עיצוב מחומרים טבעיים כמו עץ לא מעובד, במבוק, חומרים ממוחזרים וקנבס היוצרים מראה קליל יותר, צעיר , פחות מתאמץ וסביר להניח גם יפה יותר לחדר.

החל מעריסות קש, מתלים ומדפי עץ ובמבוק, שטיחי קש אקססוריז שונים ומעוצבים מעץ ממוחזר. אז אם הרווחנו גם יופי וגם תרומה לסביבה למה שלא נאמץ את הטרנד הזה גם בשנה הבאה???

צבעים מונוכרומטיים

כאשר חושבים על חדרי ילדים, ישר חושים על בלגאן, המון צעצועים ומלא צבעים. ולרוב, זה באמת כך… רק שאת הצבעוניות השולטת החליפו צבעים מונוכרומטיים , צבעים אשר נוצרים מהוספת הצבע הלבן, שחור והאפור לצבע הבסיס. גוונים אלו יוצרים איזון בחדר , יוצרים אוירה שלווה, רגועה ונעימה ואיזון בין שלל הפריטים הקיימים בחדר. כך שגם אם יש הרבה בלגאן, אפשר לטשטש אותו באמצעות אקססוריז בצבעים נקיים וכך אולי לנסות ולהעלים אותו….

חדרי יוניסקס לבנות ובנים

אם בעבר היינו נכנסים לחדר תינוקות או ילדים, לא היה מקום להתבלבל והיינו יודעים אם זה חדר של בנות או של בנים. היום, הכול מתערבב, החל משמות הילדים, בגדים, אקססוריז וכמובן גם עיצוב החדרים. 

ההגדרה המגדרית מטשטשת ומצבעים מובהקים המשייכים ורוד לבנות ותכלת לבנים, נחשבים פאסה… היום עם טרנד הצבעוניות המונוכרומטית גם צבעים שהיו נחשבים של "בנים" רלוונטיים גם לחדרי בנות. גם שמדובר באקססוריז כמו כילות ושטיחים שהיו מתאימים יותר לחדרי בנות , היום נצפים ביותר בחדרי בנים. 

הכייף הגדול הוא כמובן שאם יש לנו שני ילדים בחדר, ניתן לשלב ולמזג את עיצוב החדר לשני המינים, וכמובן הכי כייף לחסוך ולהשתמש ברהיטים והפרטי העיצוב גם ליד הבא, גם אם זאת בת או בן…

 עיצוב אקלקטי

עוד טרנד שסוחף את כל עולם העיצוב הוא טרנד האקלקטיות- שילוב בין סגנונות שונים. הטרנד שלא פסח על חדרי הילדים, מציג שילוב של רהיטים שונים, שילוב של צבעוניות מנוגדת, חומרים שונים ופחות סטים תואמים. כאשר אנחנו הולכים לקנות ריהוט לחדר אנחנו מנסים לחבר בין כל הרהיטים, לראות שהם "תואמים" אחד לשני, דומים בנראות בצבע ובחומר… אם נפתח את הראש לדברים חדשים ונצליח להתחבר לטרנד הזה נראה שאם נשלב בין רהיטים שונים נוכל ליצור עניין נוסף , ריגוש אחר ועיצוב הרבה יותר מעניין. 

שולחות לכם ים של חצים מעוצבים

   אנחנו

צולם באהבה ועם המון כשרון ע"י נוי חצרוני

שתפו

התחברות

אם אינכם רשומים, הירשמו כאן

דילוג לתוכן